Wednesday, May 17, 2006

حوار !!





دى كانت آخر محادثه بينى وبيني فى وجود جهبذ
 

5 comments:

Ahmed Rashwan said...

عندك القاموس طيب ؟

Leonardo said...

عشان إيه طيب؟
كده كده أنا مش فاهمنى !!

Manora said...

لا حول ولا قوة الا بالله العلى العظيم
ليه كده يا جهبذ!!
كنت عاقل يابنى والله
وانت يا ليو بتجاريه بالمنظر ده

mohamed_ied said...

خيااااااااااااااااااااانة

انت ليك بلوج وانا معرفش ، ياااااااااا وغد .
يا ووووووووووووووووغغغغغغغغغغغغد .



وكمان انا مش رديت عليك فى الاول وانت سكت ، انا قومت اكلم بابا ، جيت لاقيتك اوف لاين وكاتب باللغة الاثينية.


عموما الف مبروك على البلوج وانتظر منى تعليقات كتيرررررر ، بس اقرأ بس الى مكتوب



سلام يا صااااااحبى ، ومش ناوى تنزل القاهرة يابنى وتشرفنا ولا ايه ؟؟

الهارد بيسئل عليك (*_^)

Leonardo said...

جهبووووووذ :)

لامؤاخذه ياباشا
أنا افتكرت فيه عطل عندى أو عندك فى الاتصال وللا حاجه فقعدت أرسم شويه :)

وكده كده هنخلّص القديم والجديد بعد الامتحانات يابطل
بس إنت تبقى فاضى ساعتها ياعمّ المشغول ;)