Tuesday, October 03, 2006

حضرة المتهم

وكنا لسّه بنجيب فى سيرة عم نجم سمعت له كلمات تتر المسلسل طبعا مع صوت مدحت صالح وألحان ياسر عبد الرحمن يبقى حاجه كده مالهاش حلّ وتخلينى أدعى وأقول ربّنا يخلّى لنا نجم ويبعده عن جمال وأبو جمال  ..

المقدّمه

نازل وأنا ماشى ..ع الشوك برجليا

وإنت السبب يابا..  ياللى خليت بيا

لافرشت لى بستان..  ولاحتى بر أمان

أعيش عليه إنسان.. والدنيا فى إيديا

وأنا لمّا جيت م الغيب.. العدل كان كيفى

والحق كان مطمعى.. والحب كان سيفى

دقّيت على الأبواب ..لقيتنى فى السرداب

غابه من الأنياب.. مسنونه حواليا

مع الأسف يابا.. الدنيا دى غابه

مالناش مكان فيها

ياعينى ياوعدى ..ع المغرمين بعدى

والطيببين فيها

ع الطيبين فيها ..

 

النهايه

حقّك على عينى .. يابنى يانور عينى

لاجل الوفا بدينى .. لك عندى بعض كلام

أنا كنت وحدانى .. والدنيا واخدانى

عايز ونيس تانى .. يقاسمنى فى الأحلام

غريب وأنا فى بلدى .. جبتك تكون سندى

انصفنى ياولدى .. اصبر على الأيام

 

وآدى روابط للتحميل جبتهم من الموضوع ده اللى فتحه Alloly
آدى المقدّمه
وآدى النهايه

No comments: