Sunday, October 08, 2006

من باب التسجيل ..

لىّ واحد صاحبى مات من حوالى سنتين

سنه و 5 شهور بالظبط

من فتره حلمت بيه أكتر من مرّه , وكان بييجى فى الحلم يتكلّم معايا عادى ويناقشنى فى أى حاجه

وأنا كنت باكلّمه عادى ولا كإنه ميت رغم إنى عارف - فى الحلم - إنه مات

يمكن لأنى كنت فرحان إنى قدرت أكلّمه تانى وأدردش معاه لأنه قبل مايموت كان شغال برّه بلدنا ومات فى حادثه وهوّ جاى

يمكن لأنى خايف إذا عرف إنه مات مايرجعش تانى يزورنى فى الحلم !!

يمكن أكون كنت خايف !

المهم إن فى كل مرّه كنت باشوفه فى الحلم كنت بادردش معاه عادى وهوّه ماكانش بيبقى عارف إنه مات وأنا ماباقولّوش ...

***********

اشتريت امبارح 16 عدد من ميكى جيب منهم حوالى 5 أعداد من أول 50 عدد صدروا

ومعاهم أول كتاب أجيبه فى حياتى عن السحر !

مش سحر قوى إنما قراءة غيب وحاجات من دى

جبته طبعا بدافع الفضول بس اللى أثار استغرابى شويّه إن صاحب المكتبه - وهو صاحبى بالمناسبه - كان مُعتقد جدا إن اللى فيه حقيقى بصورة ما لدرجة إنه طلب منى أحرقه بعد ماأقراه ومارضيش ياخد منى فلوس تمن الكتاب ..

****************

حمّلت مسلسل "دموع فى عيون وقحه" من منتدى dvd4arab

ذكريات حلوه مع المسلسل ده وموسيقاه وطبعا حكاية التمر هندى فى آخرحلقه بمناسبة رمضان وكده يعنى

*****************

Depressed

No comments: