Wednesday, October 04, 2006

ح تتأسّف ..

ح تتأسّف..

وتتندّم ..

وتتصرّف بحنّيه

وهتبالغ , وتحلف لى

مشاعرك ليّ أبديّه ..

وهمّ يومين وتتغيرّ , وترجع تانى متحيّر

ولا آسف ولا ندمان , ولا عندكش أى حنان

............

بقى لى زمــــــــان

بألفّ الدايره وأتعلّم من المحنه

بقى لى زمـــــــــــــان

وأنا بارجع وباتمسّك وأقول احنا

لكنّى خلاص ..

تعبت خلاص وفاض بىّ

وضاع آخر أمل لىّ

......

هتوعدنى ..

تعوّضنى

وتقبل أى تضحيه

وهتوافق على شروطى

ولاتسألنى إيه هىّ

وأنا هاصبر , وهاستنى

وأعيش الوعد بالجنّه

ولاتصدُق , ولا توفّى

ضياع العهد بيكفّى

وكنت غريب

بتتمادى وتتمادى

مع الأيام بقت عاده

مادام باغفر وتلقانى أهون مرّه

باهون تانى

......

أنا باعلنها

حبّيتك وحبّيتك وحبّيتك

وطول الوقت كنت معاك

لكنّى عُمرى مالقيتك

 

 

ودى كانت أول أغنيه سمعتها لأمل وهبى

بيتهيألى كده مفهوم أنا ليه باحبّ أمل وهبى برغم الخيّاله والليله عندنا !

وآدى رابط للأغنيه

No comments: