Wednesday, August 20, 2008

عزازيل

رواية عزازيل ليوسف زيدان

موجوده هنا

 

4 comments:

نهى جمال said...

شكرا

مدونتك مميزة
تحية

Leonardo said...

ميرسى يانهى :)

دعاء said...

أنا سمعت أن الرواية قوية بالفعل

غالبًا مش بفضل القراية عبر النت وبحب اشتري الكتاب

ده الكاتب والنشر غلابة ولازم ننفعهم حتى لو هيتخرب بيتنا أحنا:D

بس ده ميمنعش إني أبص بصه إن كانت جيده فعلاً كما قيل لي فسأشرتيها وامري إلى الله :D

Leonardo said...

أنا كمان مابافضلش القراية على النت وأفضل الكتاب والورق

لكن المشكلة اللى بتواجهنى -لو استثنينا مسألة أسعار الكتب الظريفة ومدى ارتباطها بمستوى دخلنا الأكثر ظرفا !- هى التوزيع
للأسف أغلب الكتب غير متوافرة سوى فى القاهره والاسكندرية فماذا يفعل باقى سكان المحروسة ؟

ده طبعا بخلاف كتب تانيه كتيره مش موجوده فى السوق أصلا دلوقتى زى "علشان ماتنضربش على قفاك " أو مذكرات سعد الشاذلى

وأنا عموما باعمل زيك برضه
باحمل الكتب على الجهاز ولما بانزل معرض الكتاب أو بالاقى كتاب كنت عايزه بالصدفه باشتريه -طبعا لما يكون سعره فى المتناول :)-