Thursday, March 01, 2007

أنا عندى مشكله ..

 

النت بقى له يومين كده وفيه مشاكل فى الخدمه .. قدرت أنشر البوست بتاع إمبارح ده بما يشبه المعجزه !

مش قادر أبعت أى ردّ على أى بوست سواء عندى وللا فى أى بلوج تانى

مش قادر أعدل فى أى بوست

والله أعلم هاقدر أنشر البوست ده وللا لأ ..!

عموما أنا كنت عايز أعدّل البوست اللى فات علشان أحط لينكات بس ..

وبعدين لما صحيت ولقيت ياسر لسّه عايش فرحت قوى وقلت بينى وبين نفسى ..

الراااابع :)

إنت اللى جبته لنفسك ياسى ياسر بصراحه :) .. تاخد التاج ده وتجاوبه يابنى بمنتهى الاستفاضه مش باختصار وللا بكروته..

أنا أكيد هاجاوبه طبعا , بس بعد ماأوقع اتنين كمان وللا تلاته ..

بكده يبقى التاج المرعب فى حالة تمرير إلى العزيز ياسر

بالإضافة طبعا للسابق ذكرهم

ساسو 4 فى 1

شغف

وفتاة الكاميرا

 

فيه احتمال طبعا إن النت ينقطع فى أى وقت .. يعنى لو ماقدرتش أنشر يبقى ده انقطاع لعذر قهرى مش هروب من التزامى بالتدوين يوميا .. وهذا للإيضاح فقط !

8 comments:

Anonymous said...

وأنا بعد عندي مشاكــــــــــــــــــل؟؟؟؟؟؟؟

saso said...

الحمد لله تي اي داتا بنتصل بيهم علشان النت بطئ موووووت
طمنوني اوي البراوزينج فعلا بطئ بس في خلال 10 ايام هيتصلح

الناس بتتكلم بالعشر ايام، دقيقتين علشان افتح صفحتك وانا لوحدي في الدي اس ال محدش غيري بيستعمله

يلا ماعلينا هانت فاضل 8أيام بس
:P

ياسر خاطر said...

ليو باشا ليا الشرف طبعا بتاجك الفظيع دة
بس انا كنت عاوز اقول لك اني مش بلبس غير عمة بس مش مشكلة البس لك التاج
ملحوظة: هاحاول اشتري كاب قريب

صحيح قبل ما انسى
ابوس ايدك لما تيجي تنزل القاهرة ابقى رن لي مش كل مرة اتفاجا انك موجود يعني على الاقل يوم معرض الكتاب كنت اخد اجازة من محمد سامي مش فجاة الاقيك واقف ورايا
0126841837

شغف said...

لا يا عم جاوب انت الأول
:)

saso said...

كل دة النت مقطوع
!!!!

Leonardo said...

إن شاء الله الرد يوصل المره دى :(

النت فضل قاطع لمدة حوالى أسبوع بعدها جه بسرعه 128 مع شوية إضافات
برامج الشير مابتشتغلش
برامج الماسنجر مابتشتغلش
مواقع إيميلاتى مابتفتحش
برنامج البلوجر اللى بانشر بيه مابيتصلش
البلوج بتاعى بيفتح الصفحه الأولى بس ومابيفتحش صفحة الردود !!
يعنى باختصار ..
آه ماعنديش نت ياساسو :(
دلوقتى اتفاجئت بإن صفحة الرد فتحت .. فقلت بشرة خير
وإن شاء الله ردى ده هيوصل
مش هاطوّل فى الكلام لأن احتمال دى تبقى مسأله مؤقته وبعدين النت يقطع تانى
أنا باتخانق -بعنف- مع الراجل اللى موصل لى بقى لى كام يوم
فبإذن الله المشكله دى فى طريق الحل قريبا
وبعدها لنا كلام...
وحاضر يا ياسر وياشغف
هاجاوب أنا الأول !
:)

ملحوظه ..
يارب الرد ده يتنشر بقى !

Leonardo said...

النت لسه موجود والرد اتنشر الحمد لله أخيرا :)
نجرب بقى نتكلم كمان شويه

الأول بخصوص الكاب اللى هتجيبه قريب ياسى ياسر .. ابقى سلّفهولى وحياة والدك لأنى حلقت شعرى ع الزيرو من كام يوم :)
أيوه .. أنا بقيت شبه أصلع ويادوب راسى لونها رمادى خفيف :)

وعلى فكره أنا بعتتلك رساله علشان تسجل نمرتى عندك , قلت بلاش اتصال الساعه دى بدل ماتصحى تشتم فى اللى ماعندوش دم وبيتصل بك الساعه 5 الصبح ده !
:)

طبعا المفروض ماأطلبش منك تجاوب التاج قبل ماأجاوبه أنا الأول ... بس على مين يابا ؟!!
تجاوب التاج ياض .. أول مالنت يتظبط عندى عايز أدخل البلوج بتاعك ألاقيك مجاوبه مرتين تلاته كمان .. مره واحده مش كفايه !

أما عن النت فزى ماقلت ياساسو لسه لحد دلوقتى فيه مشاكل فى الخط
والمشكله إنى مش فاضى لمتابعة الراجل اللى موصل لى علشان الدراسه
عموما أنا هاحاول أبقى أكتب البوستات عندى وسواء اتنشرت أو لأ .. أكمل كتابة ولما النت يتعدل أبقى أنشرهم كلهم

أصلا طول الأسبوعين اللى فاتوا دول جت لى أفكار كتيره للكتابة لدرجة إنى حسيت بافتقاد -نوعا- للبلوج !!
آه والله
:)

شغف said...

ياااااه
أمال النت جه ليه ؟
عشان تبعت التعليق ده بس!!!!!


عموما ربنا يهديه الراجل بتاع الوصلة و يهديلك الوصلة كلها