Monday, May 12, 2008

بكل يد مضرجة

لايصلح الكلام !!

الحكومة ترفض تسلم القمح المحلي بعد انخفاض سعره عالمياً

لايوجد فعلا مايمكن قوله ..

ليس هذا بغباء عادى أو سوء تفكير أو.. أو ..

هذه حرب مباشرة علينا لتجويعنا وقتلنا ببطء

والله العظيم لو زرعت اسرائيل جاسوس ووصلته إنه يبقى رئيس جمهورية مش هيعمل فينا زى مابيعمل مبارك !

يكونش واحد مصرى اغتصب مبارك وهوه صغير فكتمها فى صدره وقرر ينتقم من المصريين كلهم لما يكبر .. ويعمل فيهم زى ماحصل له ؟؟

مافيش غير التهييس !

أنا بقى لى كتير وأنا هانفجر من القهر يوم بعد يوم وأعصابى بقت على شعرة وعلى طول بازعق .. الأمن فى عينى وأنا رايح الكليه وأنا جاى ولجنة تفتيش علشان تترعب وتخاف وتفضل فاكر دايما إنك ممكن تتبعت ورا الشمس مايبانلكش صاحب .. وصورة الزفت قامت تانى فى وشك وإنت رايح وإنت جاى

إييييييييييييييييييييييييه ؟

أنا لو قابلت مبارك مش هاتردد لحظه إنى أقتله !

إذا كنت فكرت إنى أقتل سواق ميكروباص حرامى مش هافكر أقتل الحرامى الكبير

بجد مافيش أى وسيله غير الدم

مش هيسيبونا نعيش .. ولانفرح ولا حتى نبقى فى حالنا كافيين خيرنا شرنا

مش هنلاقى أكل ولاشرب ولاعلاج غير لما نسرق أو نقتل فى بعض

غير كده هتعيش كلب وتموت كلب

صناعتك وزراعتك بيتهرسوا وتجارتك بقت اتجاه واحد لجوه بس ..

مواردك الطبيعيه بتتباع برخص التراب ومش لأى حد. ده للى هيضربك بيها بكره

أرضك بتتباع فى المزاد واللى عايز يشيل

كرامتك ممسوحه بجاز وسخ وأى كلب على كتفه دبوره بعشره من أمثالك

صحتك مضروبة وتعليمك واقع ..

كل مواردك الحقيقيه بتتدمر بانتظام لحد مابقى فاضل قناة السويس والسياحة

وده طبعا لحد مااسرائيل تتفسح عندنا فى سينا تانى

 

مافيش غير الدم ..

يادمنا ونرتاح م الهم

يادمهم ونرتاح من حرقة الدم !

No comments: