Monday, January 22, 2007

محمد ثروت

 

 

مش عارف ليه بقيت حاسس إن الراجل ده منحوس نوعا !

لسّه كاتب فيه من شوية موضوع محترم وراصص الألبومات وتعليق على كل ألبوم وفجأه بعد الشغل ده الجهاز يهنّج وكلّه يطير !

عموما , المرّه دى مش هارغى بقى ..

أنا لقيت ألبوماته فى منتدى افتكاسات من رفع الأخ وليد فقلت تعميما للفائده ولأنى باحب محمد ثروت وعارف إنه صعب تلاقى له حاجه على النت قلت أنقل الروابط هنا لأى حد بيحب - أو عايز يسمع- محمد ثروت

1- لحظة حب

2- إوعى تحاسبنى

3- حاكتب جواب

4- هياها

5- سألونى

6- ورق الشجر

7- أحلى أغانى الأطفال

الروابط كلها على الرابيد شير , مع خالص الشكر للأخ وليد

4 comments:

saso said...

سبحان الله
بقالي مثلا شهر بادور علي أغنية اسمها رانيا حبيبتي اتطلبت مني وانا اول مرة اسمع عنها اول مالقيت البوم الاطفال فرحت بقي ودخلت علي طول وقلت اقولك ميرسي لما اشوف الأغاني اللي جوة الوين رار ..كعادة المحظوظ ثروت الكومبيوتر قفل كل الانترنت بادجز وساب كل اللي شغال زي الفل
ايأس ابدا دخلت تاني لقيت الرابيد شير بيزعقلي..ولازم استني 30 دقيقة قعدت بقي وانا متغاظة منة وعماله ابص للصورة بس الحمد لله عرفت استني لما يخلص الداونلوود ولقيت الأغنية قلت اقولك ميرسييييييييي

Leonardo said...

طب ياستى كنتى قوليلى وأنا أرفعهالك لوحدها بدل المجهود العنييييييييييف ده كله :)

بالمناسبة , مش عايزه أغانى علاء عبدالخالق أو حنان ؟
فيه روابط لألبوماتهم كلها علاء عبدالخالق فى منتدى dvd4arab
وحنان على افتكاسات

لو عايزاهم قولى وأنا أجيبلك الروابط

saso said...

افتكاسات ده حكاية
أولا رحمني من مشكور اخي اللي جابتلي احباط
صفحة اتاش واتناشر صفحة مشكوووور

ربنا يخليك يا ليو رحمت اعصابي..شفت الالبوم بتاع علاء اة وحنان لقيتة انتشر اخدتة من باب العلم بالشئ وبعدين افتكرت اني مش بحبها


عندي ليك مفاجأة حلوة
كل كل تراكات الرباعيات بصوت علي الحجار .وانا عندي كل الكلمات قسمتها ع التراكات في رار واحد
همم ..حلوة ولا لأ

Leonardo said...

جامده جدا طبعا مش محتاجه كلام :)

بس هم الرباعيات كام بالظبط ؟
أنا عندى 25 رباعيه كنت منزلهم من الموقع بتاع على الحجار , فيه أكتر من كده ؟
وتانى سؤال ..
حجم الرار ده كام بالظبط ؟!!